Progamma

SMM просування

Найефективніший канал розкрутки бізнесу!

Що таке SMM просування

Social Media Marketing або SMM розшифровується як маркетинг соціальних мереж. По суті, smm просування - це комплекс методів залучення лидів на сайт з метою здійснення продажу.

Сфера smm бере свій початок ще у фундаментальній концепції маркетингу , яка складається з:

Product

Товар або послуга

Price

Формування ціни

Place

Місце продажу

Promotion

Просування

Виникнення соцмереж, їх стрімко зростаюча популярність стимулювала еволюцію четвертої частини концепції. Так Promotion (просування) пройшло апгрейд до просування в соціальних мережах або smm маркетингу. 

SMM маркетинг зараз найбільш перспективний напрямок розкрутки бізнесу. Тільки smm маркетинг в соціальних мережах дає змогу безпосередньо залучати більшу аудиторію, по порівняно демократичній ціні.

Ціна SMM просування сайтів в Дніпрі

Вартість SMM просування сайтів в першу чергу залежить від розміру бізнесу і конкурентності ніші.

SMM просування малого бізнесу

Для просування в соц. мережах малого бізнесу з низькою конкуренцією часто буває досить регулярної публікації рекламних постів, що забезпечить плавний приріст абонентів.

SMM просування середнього бізнесу

У нішах з середньою конкуренцією вже не обійтися просто публікацією цікавих та чіпляючих постів. Тут може знадобитися більш креативний підхід або налаштування платної реклами.

SMM просування великого бізнесу

Просування в соц. мережах великої компанії в конкурентній ніші має включати в себе проведення опитувань і розіграшів, публікацію не тільки рекламного, а й корисного контенту.

Від чого залежить ціна SMM просування сайтів:

  • Конкурентність тематики. Багато ніш вже зайняті крупними компаніями з великою кількістю зацікавлених підписчиків. У таких випадках потрібно або готуватися до серйозної роботи, або шукати суміжні, але менш конкурентні ніші.
  • Стартова ситуація. У деяких випадках бренд або тематика вже викликають у аудиторії негативні емоції. У таких випадках СММ просування обійдеться дорожче, ніж при роботі “з чистого аркуша” або з бізнесом, що вже володіє відданою аудиторією.
  • Необхідний перелік робіт. Бувають випадки, коли клієнтові потрібна лише частина комплексу просування. Наприклад, тільки адміністрування сторінок або розробка контент плану на календарний місяць – тоді вартість smm послуг буде нижче.

Приклади SMM просування сайтів

Сайти, яким ми допоможи створити і просунути профілі в соціальних мережах

Часті питання на тему SMM просування сайтів

Нижче ми зібрали найбільш часті питання наших клієнтів і постаралися дати на них максимально розгорнуті відповіді.

В епоху популярності соціальних мереж, SMM просування обов’язково потрібно будь-якій організації чи бізнесу, які піклуються про своє ім’я та обличчя свого бренду.

Таргетована реклама спрямована на прямі продажі товару або послуги, в той час як SMM просування допомагає розширити аудиторію, охоплення, впізнаваність бренду і імідж компанії.

SMM просування в першу чергу дає зростання охоплення вашої аудиторії, підвищує впізнаваність і довіру до бренду. Хоча SMM не завжди впливає на продажі безпосередньо, формування іміджу бренду має позитивний ефект на зростання клієнтської бази, що в майбутньому обов’язково виливається в продажі.

Вартість реклами в Instagramm варіюється в залежності від ваших цілей і аудиторії. Середня ціна за клік становить 0,03 0,5 $ і вище. Однак кожен випадок індивідуальний, тому кінцеву ціну ви дізнаєтеся після консультації з нашими фахівцями.

Більш детальну інформацію про те, як працює і з чого почати СММ просування ви зможете отримати, зв’язавшись з нашими фахівцями або прочитавши статтю нижче.

Залишилися питання?

Ми на зв'язку в робочий час ПН-ПТ 9:00 - 18:00

Як ефективно просувати бізнес в соцмережах

Перше що варто зробити - звернутися в агентство smm.

SMM агентство або SMM студія це команда професіоналів в сфері просування як товарупослуги, так і бренду або персонального блогу.

Просування в smm studio має ряд переваг:

  • Значна економія часу. Відсутність розуміння як працюють соцмережі, тим більше як продавати в соцмережах, веде до великих витрат часу і коштів на навчання. Допомога smm студії дозволить заощадити кілька годин в день.
  • Більш швидкий результат. У професіоналів розроблений чіткий алгоритм просування, який дозволяє домогтися результатів вдвічі швидше, уникаючи помилок в роботі.
  • Планування smm реклами. SMM реклама – це коротке оголошення з додаванням графічного або відео-контенту, доступного аудиторії певного бренду. Рекламу в соцмережах планують, враховуючи безліч нюансів, від часу демонстрації до інтересів аудиторії.
  • Договір як гарантія безпеки. Звертаючись в агентство, клієнт може бути впевненим, що обговорена ​​робота буде зроблена. Виконання роботи гарантує підписаний договір.

SMM - як це працює

SMM працює за умови правильно позначених цілей і комплексного підходу в їх досягненні. Цілі smm прямо залежать від формату присутності в соціальних медіа.

Формати smm для бізнесу

Формат впізнаваності

Передбачає інформування про бренд, формування лояльності аудиторії, надаючи сервіс підтримки або плейсмент для відгуків та обговорень. Мета формату впізнаваності популяризувати бренд.

Комерційний формат

Характеризується відкритою пропозицією купити товар або послугу. Метою комерційного формату є продаж.

Змішаний формат

Найбільш популярний і складний формат, який передбачає реалізацію продукту компанії і створення іміджу експерта ніші, популяризацію бренду. Цілі формату впізнаваність і продажі.

Основні терміни в smm

Після визначення формату присутності і цілей розробляється стратегія smm просування, складається чек-лист.

Чек-лист smm – це контрольний список, проходячи пункти якого, маркетолог здійснює перевірку роботи. Перевірка роботи дозволяє маркетологу визначати малоефективні методи просування в соціальних мережах і оптимізувати процес.

Соціальні майданчики – це динамічні ресурси, вони постійно зростають і розвиваються. Разом зі змінами в соцмережах змінюються smm методи, якщо не брати до уваги ряд базових методів, які працюють завжди.

Контент. Якісний, цікавий і релевантний контент – основа просування. Тут важливо серйозно поставитися до унікальності контенту та регулярності публікацій.

SMM оптимізація. Корекція текстового наповнення та структури соцмереж щодо вимог пошукових машин з метою підняття в результатах видачі за певними пошуковими запитами.

SMM target – це створення цільових рекламних оголошень. Ділиться на підвиди: географічний, соціально-демографічний, контекстний та поведінковий. Має на увазі формування унікальної комерційної пропозиції в рекламному оголошенні.

Реклама в спільнотах. Передбачає купівлю поста або репоста в тематичному співтоваристві з великою релевантною аудиторією.

Лідери думок. Згадка про бренд відомим блогером, що має лояльну аудиторію.

Конкурси формату giveaway. Розіграш цінного призу за умови виконання нескладних дій, наприклад підписки і репоста оголошення.

Готові почати роботу?

Ми на зв'язку в робочий час ПН-ПТ 9:00 - 18:00

SMM - з чого почати

Співпраця smm маркетолога з клієнтом завжди починається з брифа.

SMM бриф – анкета з питаннями, на які відповідає клієнт. Документ необхідний для визначення обсягів роботи та розробки smm стратегії. Бриф потрібно заповнювати максимально докладно. Він не повинен бути занадто коротким, інакше у маркетолога буде недостатньо інформації.

Правильний бриф завжди складається з пунктів 3-х категорій:

  • ознайомча (сфера)
  • цільова (завдання)
  • фінансова (бюджет)

У більшості випадків бриф складається з 10 пунктів і оформляється в звичайному документі у вигляді анкети або простої таблиці.

SMM стратегія є планом smm просування, без якого обійтися неможливо. Стратегія допомагає визначити цілі і методи їх досягнення, правильно розставити пріоритети.

Хто може здійснювати СММ просування

  1. Якщо просуванням в соцмережах займається власник бренду, вартість буде мінімальна, включить тільки витрати на рекламну кампанію. Але в цьому випадку йде багато часу і сил на вивчення нової інформації і виконання роботи. У той час як власник бізнесу займається SMM, він не займається розвитком інших напрямків.
  2. Коли за просування візьметься фрілансер, вартість буде складатися з бюджету на рекламу і винагороду за виконану роботу. В даному варіанті є ризики недобросовісної роботи. Виконавець може запороти компанію і просто не вийде на зв’язок. В цьому випадку краще відразу звернутися в агентство, для проведення робіт по оптимізації.
  3. Професійний підхід до просування. Послуги smm агентств обійдуться дорожче, ніж винагорода фрілансера, але над просуванням соцмереж працювати буде команда фахівців. На ціну впливає формат присутності в соціальних медіа, кількість соцмереж і набір послуги smm.

Готові почати роботу?

Ми на зв'язку в робочий час ПН-ПТ 9:00 - 18:00