Progamma

SEO-просування сайтів

Робота, спрямована на довгостроковий результат!

Що таке SEO просування

SEO-просування - це комплекс методів, реалізація яких сприяє збільшенню переходів цільової аудиторії на ваш сайт.

Ціна просування сайтів

Вартість SEO-просування сайтів в першу чергу буде залежати від розміру і виду вашого ресурсу: чи буде це невеликий корпоративний сайт, інфо-сайт, або інтернет-магазин.

Просування сайту послуг

Комплекс робіт даного напрямку підвищить впізнаваність вашого бренду та виведе сайт в ТОП видачі по основним запитам, пов'язаним з вашою тематикою.

Просування інфо-сайту

Грамотно зібрана семантика, продумана структура і наявність чіткого контент-плану зможуть за максимально короткі терміни підвищити ваш органічний трафік.

Просування інтернет-магазину

Проведення тематичної, технічної та дизайнерської оптимізації збільшить не тільки кількість переходів користувачів з пошуку, а й загальну конверсію сайту.

Від чого залежить ціна SEO-просування сайтів:

  • Регіональність. Просування сайтів в Дніпрі, по Україні або по всьому світу будуть сильно відрізнятися за складністю і кількістю витрачених зусиль.
  • Конкурентність ніші. Складність, а відповідно час і вартість просування будуть прямо залежати від того, яких конкурентів доведеться обходити.
  • Початкова ситуація. Ще одним важливим фактором формування прайса просування сайту буде його стартовий стан. Набагато простіше і швидше вивести в ТОП вже якісний і продуманий сайт, ніж проводити повну оптимізацію покинутого ресурсу.

Приклади просування сайтів

Оптимізовані нами сайти, які вже зайняли ТОПові позиції по багатьом запитам

Хочете просунути свій сайт?

Ми на зв'язку в робочий час ПН-ПТ 9:00 - 18:0

Як проводиться просування сайтів в PROGAMMA?

Методи просування діляться на універсальні і специфічні. Універсальні – актуальні для всіх видів сайтів, і для вашого, в тому числі. Специфічні методи використовуються для певних видів сайтів. 

Все залежить від специфіки ніші. Буває таке, що товари або послуги не шукають в пошуковій видачі Google і Яндекс. У таких випадках просування сайту закінчується на аналізі та технічній оптимізації. В окремих випадках складається контент план на просування інформаційних запитів (відповіді на питання, пояснення до користування продуктом, корисність послуги).

10 обов'язкових етапів в SEO просуванні

Перший етап оцінка майбутньої роботи. Ваш сайт обов’язково проаналізують в цілому, а також щодо сайтів конкурентів і тематики. Аналіз дозволяє визначити вартість робіт і сформувати стратегію.

Формування семантичного ядра включає підбір найбільш відповідних темі ключових слів, з яких складаються запити користувачів пошукових систем.

Проводиться для визначення технічних помилок і перешкод в отриманні трафіку. Помилки можуть бути: банальні закриття від індексації основних сторінок, розсадник сміттєвих сторінок, дублювання Title, відсутність структури заголовків H Пунктів оптимізації безліч, під окремі з них складаються технічні завдання для фахівців.

Перелінковка всередині сайту робиться з метою збільшення ваги важливих для просування сторінок. Таким чином здійснюється підказка пошуковим роботам про обхід сторінок. І не забуваємо про зручність і зрозумілість структури для користувача. Це побажання так само враховується при реалізації зв’язків між країнами. Наприклад, меню сайту.

Спеціаліст визначить рівень комфорту користувача від користування вашим сайтом. Подивиться, чи довго юзер затримується на вашому сайті. Якщо людина швидко повертається до пошукової видачі фахівець обов’язково запропонує поліпшення юзабіліті сайту.

Конверсією можна вважати: співвідношення кількості клієнтів до кількості всіх переходів на сайт або кількість покупок по відношенню до трафіку. Умови конверсії можуть бути різними для сайту і різними для певних етапів просування. Якісне просування сайту підвищує коефіцієнт конверсії. Робота над підвищенням конверсії вашого сайту може потребувати комплексного підходу і залучення низки інших фахівців, наприклад маркетолога або email-маркетолога, smm-фахівця, копірайтера і включати в себе:

  • роботу з відгуками негативноїй тональності;
  • задіяння корпоративних соцмереж;
  • створення та налаштування персоналізованих розсилок з включенням тригера;
  • зміна форм замовлень;
  • застосування методів відстеження джерел аудиторії.

Сторінки поетапно оптимізуються по розділах або категоріях або доопрацьовуються на основі проведеного аналізу даних.

Згідно результату проведеного аудиту, вашому сайту може не вистачати певних сторінок або вигляду сторінок, з метою закриття цієї прогалини в оптимізації фахівець запропонує розширити структуру сайту.

Кількість сторінок сайту, які пошуковий робот може переглянути за один раз, називають краулінговим бюджетом. Робота з краулінговим бюджетом актуальна для комерційних сайтів, які займаються продажами, наприклад інтернетмагазинів. Помилки в краулінговим бюджеті ведуть до неповної індексації корисних сторінок вашого сайту, відповідно індекси конверсії і продажу не ростуть або знижуються.

Метод актуальний для висококонкурентних ніш бізнесу. Сюди відноситься формування маси посиань на сайт. Чим більше джерел посилаються на ваш сайт, тим цікавіше контент в розумінні пошукових машин, а цікавий контент дорівнює високій позиції в пошуковій видачі.

Часті питання на тему SEO-просування сайтів

Нижче ми зібрали найбільш часті питання наших клієнтів і постаралися дати на них максимально розгорнуті відповіді.

Найпершим етапом будь-якої справи є ретельний аналіз як самого сайту, який просувається, так і ресурсів головних конкурентів і ринку в цілому. Після аналізу йде обговорення і складання загальної стратегії просування.

Звісно. Звіт аудиту дає розуміння ринку, попиту на продукцію, вартість і доцільність просування, а також вибір кращого каналу для залучення трафіку. Звіт також дасть інформацію про виявлені помилки в роботі та проблеми юзабіліті, після чого ви самі зможете прийняти рішення, в який бік розвиватися і які дії приймати для просування сайту.

У вартість входить повний перелік послуг, необхідних для успішного просування сайту. Сюди відносяться:

  • проведення аудиту
  • створення стратегії
  • збір семантичного ядра
  • оптимізація існуючих сторінок
  • додавання нових розділів, необхідних для розширення видимості
  • щомісячні роботи з нарощування посилальної маси виходячи зі стратегії
  •  контроль стану сайту та швидке реагування на зміни в алгоритмах пошукових систем
  • консультація у фахівця з будь-якого вас питання.

Не тільки можна, а й треба. Фахівці допоможуть вам підібрати домен з хорошою історією, розроблять правильну структуру, створять SEO оптимізований контент, що дозволить сайту максимально швидко зайняти хороші позиції у видачі.

Готові почати роботу?

Ми на зв'язку в робочий час ПН-ПТ 9:00 - 18:00