Progamma

Написання SEO-статей

Унікальний контент - запорука стабільного інтересу користувачів і пошукових систем!

Ціна написання SEO-статей в Дніпрі

Вартість написання SEO-статей в першу чергу залежить від ступеня унікальності та експертності готового тексту.

Заказати SEO-рерайт

SEO-рерайт статей є найпростішою і дешевою послугою, яка краще всього підійде для швидкого заповнення сайту унікальним контентом.

Заказати SEO-
копірайт

SEO-копірайт відрізняється від рерайта більш високими вимогами до тексту в плані унікальності, експертності і СЕО-оптимізації (входження кючевих слів, спамность, тошнотно і т.д.)

Заказати продающу статтю

Замовивши написання продаючих статей, ви отримаєте чудовий текст, який з першого погляду зацікавить читача і змусить його зробити потрібні дії.

Від чого залежить ціна SEO-копірайтингу:

  • Обсяг тексту. Звичайно, в першу чергу ціна буде пов’язана з кількістю символів необхідного тексту.
  • Тематика. На одні теми легко можна знайти безліч матеріалу, на основі якого написати унікальний текст. Тоді як інші ніші вимагають детального вивчення специфіки продукту і інформацію доводиться збирати буквально по крихтах.
  • Терміновість замовлення. Вартість також залежить від того, наскільки швидко вам потрібно отримати готові тексти.

Приклади написання SEO-статей

Живі приклади того, який трафік можуть приносити навіть невеликі SEO-оптимізовані статті.

  • Обсяг статті : 3634 симв.
  • Трафік в день: 20 чол.
  • Трафік за рік: 4 тис. чол.
  • Обсяг статті: 2803 симв.
  • Трафік в день: 10 чол.
  • Трафік за 6 місяців: 1,64 тис. чол.

Часті питання на тему написання SEO-статей

Нижче ми зібрали найбільш часті питання наших клієнтів і постаралися дати на них максимально розгорнуті відповіді.

В першу чергу СЕОтекст повинен розкривати тему і в повній мірі задовольняти запит користувача. І лише при дотриманні цих умов він повинен бути оптимізовано з точки зору SEO.

Вартість написання SEOстатті залежить від тематики, кількості символів, наявності розробленого семантичного ядра сайту, термінів реалізації, необхідності написання унікального тексту або проведення рерайта, і безлічі специфічних нюансів.

Термін написання СЕО статті в першу чергу звичайно залежить від її обсягу. Звичайний текст на 3-5 тис. символів копірайтер зможе закінчити і за день, тоді як для написання лонгрідів на специфічну тему може знадобитися до 3-5 днів.

LSI текст це SEO текст, який практично не містить ключових запитів в прямому входженіі. Просування такого контенту здійснюється за рахунок наявності в статті максимальної кількості слів близьких до тематики. Текст виходить природним і читабельним, з максимумом корисної інформації, в ньому немає «кривих» фраз, а пошукові запити все одно зустрічаються в тексті в природній формі.

Хочете замовити статтю?

Ми на зв'язку в робочий час ПН-ПТ 9:00 - 18:00

Що таке SEO копірайт

SEO Копірайтинг - це процес написання текстового матеріалу з рекламною складовою, seo статті або презентації певної інформації в текстовому вигляді.

Хороший сео копірайт обов’язково читабельний, тобто легко сприймається користувачем, при цьому включає в себе набір тематичних ключових слів, щоб займати перші позиції в пошуковій видачі.

Цим копірайт seo не обмежується, крім видимого на веб-сторінці тексту фахівцями має бути проведена робота по оптимізації елементів сторінки, які потребують ключових слыв, релевантних пошуковим запитам. Оптимізації зазвичай потребують назви сторінок, метатеги, зображення і заголовки.

Написання унікальних статей для веб ресурсу відбувається з урахуванням певних правил. А дійсно якісний копірайтинг залежить аж ніяк не від наявності у автора креативності та художнього польоту думки.

SEO копірайт демонструє найбільш стабільний результат оптимізації веб сторінок сайту будь-якого типу. За допомогою оптимізованого тексту можна добитися високих позицій пошукової видачі по безлічі ключових запитів і утримувати результат досить довго, навіть деякий час після зміни критеріїв ранжування пошукової системи, що відбувається досить часто.

SEO копірайт – динамічний процес в силу постійного розвитку пошукових систем. Тому жоден оптимізований текст не буде працювати вічно, періодично його доведеться переглядати і переписувати під нові критерії ранжування.

Що таке seo стаття?

Правила написання статей для сайту завжди складаються з наступних пунктів:

  • Володіння тематикою. Перед початком роботи з текстом професійний копірайтер обов’язково вивчає тематику, з якою доведеться працювати. Читає 10-15 ресурсів, часто туди входять статті конкурентів ніші. Навіть якщо копірайтер э фахівцем теми, читання – важлива частина процесу створення нових матеріалів.
  • Підготовка структури статті. Після отримання ТЗ від seo-фахівця, копірайтер визначаэ приблизно структуру майбутньої статті, яка в процесі роботи може трохи змінюватися і вдосконалюватися. Планування не займає багато часу, але є дуже важливою частиною, по скільки здатне добре організувати робочий процес і заощадити до 25% часу написання.
  • Правильний заголовок. Грамотно складений заголовок – ключова частина seo статті і складає 50% успіху. Професіонал ніколи не буде нехтувати заголовком, він визначає, чи буде відвідувач читати далі або просто піде зі сторінки. Заголовок завжди повинен передавати суть статті, бути релевантним, не надто довгим і коротким, привертати увагу і утримувати ключовий запит. Це головні принципи побудови якісного заголовка.
  • Достовірність інформації. SEO стаття будується виключно на достовірних і ретельно перевірених фактах, домисли або фантазія автора тут неприпустимі, як і прикрашання дійсності. Тільки правдива інформація позитивно позначиться на іміджі компанії і підвищить рівень лояльності клієнтів до товару чи послуги ресурсу.
  • Релевантність. Копірайтер повинен точно знати, для кого він пише статтю. На перший погляд може здатися, що для замовника, але це не зовсім так. Стаття завжди пишеться для споживачів продукту замовника, тобто для цільової аудиторії. Ідеальна seo – стаття завжди повинна містити відповіді на питання цільового споживача.
  • Читабельність. Текст, перевантажений складними або незвичайними словами, недоречними фактами, дуже довгими пропозиціями, повтореннями матеріалу складно читати. Такий текст буде не цікавий потенційному споживачеві, в наслідок він обов’язково піде зі сторінки.
  • Структурованість. Частково структурованість ставитися до читабельності, вірніше наявності структури тексту впливає на його читабельність. Навіть геніально написаний текст без структури автоматично переходить в категорію погано читабельною. Таку статтю здатні подужати одиниці фанатично налаштованих споживачів. Тому текст поділяють на абзаци, списки, блоки, виділяють підзаголовки.

Важливо пам'ятати що копірайтинг або сео-стаття, як і звичайна стаття, відповідає принципам логіки. Має логічний початок, розкриття теми і завершення.

Залишилися питання?

Ми на зв'язку в робочий час ПН-ПТ 9:00 - 18:00