Налаштування PPC Реклами

Найпростіший спосіб залучення трафіку!

Що таке контекстна реклама (PPC)

Контекстна реклама ppc (плата за клік) - різновид реклами, коли оплата здійснюється за кожен клік потенційного споживача по посиланню, яке веде на сторінку продукту.

Ціна налаштування PPC реклами

Вартість налаштування контекстної реклами PPC в першу чергу залежить від розміру просуваємого сайту. Адже чим більше бізнес, тим ширше буде охоплення аудиторії і кількість пошукових запитів.

PPC для
Landing Page

Так як лендінг пейдж заточений під вузьке коло запитів, налаштування контекстної реклами займе мінімум часу і сил. Відповідно і обійдеться вона зовсім не дорого.

PPC для корпоративного сайту

Наші фахівці зберуть повний перелік запитів, за якими користувачі можуть хотіти замовити ваші послуги, і виведуть ваш сайт на верхні позиції видачі по цих запитах.

PPC для
інтернет-магазину

Налаштування РРС для великих інтернет магазинів є найбільш складним завданням, тому що подібні ресурси відрізняються великою кількістю ключових слів.

Від чого залежить ціна налаштування контекстної реклами PPS:

  • Готовність сторінки. Одразу добре оптимізовані сторінки можна відразу запускати в рекламу, тоді як низькоякісні сторінки необхідно попередньо доопрацювати, щоб реклама принесла найкращий результат.
  • Специфіка бізнесу. У деяких нішах можна відразу чітко визначити цільову аудиторію і її інтереси, тоді як в інших для цього може знадобитися тривале дослідження.
  • Масштаб реклами. Одна справа налаштувати PPC для єдиної сторінки і зовсім інше запустити в рекламу цілий великий сайт.

Часті питання на тему налаштуваня PPC реклами

Нижче ми зібрали найбільш часті питання наших клієнтів і постаралися дати на них максимально розгорнуті відповіді.

Вартість налаштування ppc реклами залежить від планованого бюджету на рекламну компанію, наявності сформованої пропозиції, проведеного таргетингу, готовності лендінгу або сторінки з пропозицією і іншого. На базі цієї інформації фахівець визначає терміни реалізації і вартість виконання робіт з налаштування контекстної реклами.

Ціна самого кліка відрізняється в залежності від виду продукту і часто визначається розміром конкуренції, часом демонстрації, сезоном і т. д. Вартість також залежить від якості сторінки. Висока якість оголошення піднімає його в пошуковій видачі і знижує ціну за клік, а так само дає хороший показник ROI. Мінімальна ціна за клік PPC 0,01 $.

Візуально вона являє собою оголошення, що складається з заголовка, посилання на просувний сайт, текст, що описує товар або послугу, і додаткову інформацію про вас адреса, номери телефону, графік роботи.

  1. Орієнтація на цільову аудиторію, яка раніше цікавилася вашою компанією, продукцією або послугами, і готову тепер до оформлення замовлення.
  2. Оплата проводиться не за показ оголошень, але за конкретні дії, які виконуються користувачем.
  3. Можливість чіткого позначення характеристик цільової аудиторії за віком, країною проживання, інтересам, підлозі, соціальними показниками, сімейним станом і іншими параметрами.

Більш детальну інформацію про те, як працює і налаштовується PPC ви зможете отримати, зв’язавшись з нашими фахівцями або прочитавши статтю нижче.

Залишилися питання?

Ми на зв'язку в робочий час ПН-ПТ 9:00 - 18:00

Зараз PPS реклама - це один з найбільш зручних інструментів залучення трафіку на сторінку завдяки тісному взаємозв'язку між потребами й очікуваннями споживачів.

Реклама ppc виділяється демонстрацією, ретельно прорахованою аудиторією потенційно зацікавлених осіб, чого не скажеш, наприклад, про рекламу по телебаченню. Розміщуються ppc оголошення в інтернеті за допомогою пошукових систем, які виступають провайдерами:

  • Google Ad
  • Яндекс Директ
  • MSN Аd Center
  • Begun

Хороші показники, як провайдери, останнім часом так само дають соціальні мережі:

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Однозначно, seo ppc контекстна реклама точніше і значно нижче в вартості за звичну рекламу в ЗМІ (радіо, телебачення).

Раніше все говорили про PPV, а тепер про PPA і PPS реклами. Вони є попередниками або похідними від PPC і мають схожі принципи дії.

Наприклад, PPV (плата за перегляд) – різновид реклами з оплатою за перегляд. Тобто рекламодавець платить за перегляд користувачем його реклами. Такий вид реклами став мало популярним, після появи PPC оголошень. Але її все ще використовую для підтримки іміджу бренду і швидкого поширення новин про компанію. В силу особливостей ведення бізнесу і продуктів, що пропонуються різними фірмами, маркетологи стикаються з труднощами псевдо переходів, нерелевантних трафіком або занадто високими цінами за деякі ключові запити. Тоді фахівці переключаються на PPA і PPS.

PPA (плата за дію) – різновид реклами з оплатою за зроблену користувачем дію після перегляду реклами. Наприклад, за внесення даних в форму на сайті або підписку на оновлення.

PPS (плата за продаж)різновид реклами з оплатою відсотка з продажів рекламованого продукту. Дорогий вид реклами не завжди супроводжує велике число продажів, але від тих, що були здійснені, доведеться заплатити відсоток.

Хочете дізнатися докладніше?

Ми на зв'язку в робочий час ПН-ПТ 9:00 - 18:00

Як відбувається налаштування PPC реклами в PROGAMMA

Контекстна реклама передбачає відмінні можливості налаштування продажів, проте вимагає деяких навичок, щоб реклама працювала правильно і не перевищувала бюджет. Краще довірити налаштування реклами фахівцям.

Фахівцями PROGAMMA проводиться поетапне налаштування ppc реклами (налаштування ppc реклами банер):

  1. Проводять аналіз бізнесу клієнта і конкурентів
  2. Створюють портрет цільової аудиторії
  3. Добирають необхідний тип компанії на основі даних аналізу
  4. Підбирають відповідні запити за допомогою Google Keyword Planner або інших планувальників
  5. Налаштовують таргетинг з урахуванням геолокації, інтересів і віку цільової групи
  6. Вибирають майданчик для розміщення і розраховують бюджет
  7. Запускають контекстну рекламу, ведуть аудит і оцінюють ефективність за допомогою звітів.

Іноді фахівець з контекстної реклами ppc додає і інші пункти в план налаштування контекстної реклами, це залежить від специфіки бізнесу або продукту клієнта.

Кому потрібна ppc реклама та контекстна реклама?

Контекстна реклама найкраще спрацює у випадках необхідності:

  • збільшення кількості покупців
  • підігріву інтересу аудиторії
  • зниження залежності маркетингу від органічного трафіку
  • тестування маркетингової гіпотези
  • визначення пріоритетів розвитку ресурсу або продукту.

Готові почати роботу?

Ми на зв'язку в робочий час ПН-ПТ 9:00 - 18:00