Що таке контекстна реклама (PPC)
Контекстна реклама ppc (плата за клік) - різновид реклами, коли оплата здійснюється за кожен клік потенційного споживача по посиланню, яке веде на сторінку продукту.
Ціна налаштування PPC реклами
Вартість налаштування контекстної реклами PPC в першу чергу залежить від розміру просуваємого сайту. Адже чим більше бізнес, тим ширше буде охоплення аудиторії і кількість пошукових запитів.
PPC для
Landing Page
Так як лендінг пейдж заточений під вузьке коло запитів, налаштування контекстної реклами займе мінімум часу і сил. Відповідно і обійдеться вона зовсім не дорого.
PPC для корпоративного сайту
Наші фахівці зберуть повний перелік запитів, за якими користувачі можуть хотіти замовити ваші послуги, і виведуть ваш сайт на верхні позиції видачі по цих запитах.
PPC для
інтернет-магазину
Налаштування РРС для великих інтернет магазинів є найбільш складним завданням, тому що подібні ресурси відрізняються великою кількістю ключових слів.

Від чого залежить ціна налаштування контекстної реклами PPS:
- Готовність сторінки. Одразу добре оптимізовані сторінки можна відразу запускати в рекламу, тоді як низькоякісні сторінки необхідно попередньо доопрацювати, щоб реклама принесла найкращий результат.
- Специфіка бізнесу. У деяких нішах можна відразу чітко визначити цільову аудиторію і її інтереси, тоді як в інших для цього може знадобитися тривале дослідження.
- Масштаб реклами. Одна справа налаштувати PPC для єдиної сторінки і зовсім інше – запустити в рекламу цілий великий сайт.
Часті питання на тему налаштуваня PPC реклами
Нижче ми зібрали найбільш часті питання наших клієнтів і постаралися дати на них максимально розгорнуті відповіді.
Вартість налаштування ppc реклами залежить від планованого бюджету на рекламну компанію, наявності сформованої пропозиції, проведеного таргетингу, готовності лендінгу або сторінки з пропозицією і іншого. На базі цієї інформації фахівець визначає терміни реалізації і вартість виконання робіт з налаштування контекстної реклами.
Ціна самого кліка відрізняється в залежності від виду продукту і часто визначається розміром конкуренції, часом демонстрації, сезоном і т. д. Вартість також залежить від якості сторінки. Висока якість оголошення піднімає його в пошуковій видачі і знижує ціну за клік, а так само дає хороший показник ROI. Мінімальна ціна за клік PPC – 0,01 $.
Візуально вона являє собою оголошення, що складається з заголовка, посилання на просувний сайт, текст, що описує товар або послугу, і додаткову інформацію про вас – адреса, номери телефону, графік роботи.
- Орієнтація на цільову аудиторію, яка раніше цікавилася вашою компанією, продукцією або послугами, і готову тепер до оформлення замовлення.
- Оплата проводиться не за показ оголошень, але за конкретні дії, які виконуються користувачем.
- Можливість чіткого позначення характеристик цільової аудиторії за віком, країною проживання, інтересам, підлозі, соціальними показниками, сімейним станом і іншими параметрами.
Більш детальну інформацію про те, як працює і налаштовується PPC ви зможете отримати, зв’язавшись з нашими фахівцями або прочитавши статтю нижче.

Зараз PPS реклама - це один з найбільш зручних інструментів залучення трафіку на сторінку завдяки тісному взаємозв'язку між потребами й очікуваннями споживачів.


Реклама ppc виділяється демонстрацією, ретельно прорахованою аудиторією потенційно зацікавлених осіб, чого не скажеш, наприклад, про рекламу по телебаченню. Розміщуються ppc оголошення в інтернеті за допомогою пошукових систем, які виступають провайдерами:
- Google Ad
- Яндекс Директ
- MSN Аd Center
- Begun
Хороші показники, як провайдери, останнім часом так само дають соціальні мережі:
Однозначно, seo ppc контекстна реклама точніше і значно нижче в вартості за звичну рекламу в ЗМІ (радіо, телебачення).
Раніше все говорили про PPV, а тепер про PPA і PPS реклами. Вони є попередниками або похідними від PPC і мають схожі принципи дії.
Наприклад, PPV (плата за перегляд) – різновид реклами з оплатою за перегляд. Тобто рекламодавець платить за перегляд користувачем його реклами. Такий вид реклами став мало популярним, після появи PPC оголошень. Але її все ще використовую для підтримки іміджу бренду і швидкого поширення новин про компанію. В силу особливостей ведення бізнесу і продуктів, що пропонуються різними фірмами, маркетологи стикаються з труднощами псевдо переходів, нерелевантних трафіком або занадто високими цінами за деякі ключові запити. Тоді фахівці переключаються на PPA і PPS.
PPA (плата за дію) – різновид реклами з оплатою за зроблену користувачем дію після перегляду реклами. Наприклад, за внесення даних в форму на сайті або підписку на оновлення.
PPS (плата за продаж) – різновид реклами з оплатою відсотка з продажів рекламованого продукту. Дорогий вид реклами не завжди супроводжує велике число продажів, але від тих, що були здійснені, доведеться заплатити відсоток.

Як відбувається налаштування PPC реклами в PROGAMMA
Контекстна реклама передбачає відмінні можливості налаштування продажів, проте вимагає деяких навичок, щоб реклама працювала правильно і не перевищувала бюджет. Краще довірити налаштування реклами фахівцям.

Фахівцями PROGAMMA проводиться поетапне налаштування ppc реклами (налаштування ppc реклами банер):
- Проводять аналіз бізнесу клієнта і конкурентів
- Створюють портрет цільової аудиторії
- Добирають необхідний тип компанії на основі даних аналізу
- Підбирають відповідні запити за допомогою Google Keyword Planner або інших планувальників
- Налаштовують таргетинг з урахуванням геолокації, інтересів і віку цільової групи
- Вибирають майданчик для розміщення і розраховують бюджет
- Запускають контекстну рекламу, ведуть аудит і оцінюють ефективність за допомогою звітів.
Іноді фахівець з контекстної реклами ppc додає і інші пункти в план налаштування контекстної реклами, це залежить від специфіки бізнесу або продукту клієнта.
Кому потрібна ppc реклама та контекстна реклама?
Контекстна реклама найкраще спрацює у випадках необхідності:
- збільшення кількості покупців
- підігріву інтересу аудиторії
- зниження залежності маркетингу від органічного трафіку
- тестування маркетингової гіпотези
- визначення пріоритетів розвитку ресурсу або продукту.

